Meest gestelde vragen
Meest gestelde vragen:
Ja dit is mogelijk. Je kan in het bestelproces voor afhalen kiezen. Je bestelling kan je afhalen zodra je hier een bevestiging van hebt gekregen op het volgende adres:
Langelaan 25 9231EK Surhuisterveen
Je bestelling kan je volgen via de track and trace pagina van decowonen. Of via link die je van ons hebt gekregen in de verzend bevestiging in je email.
We doen ons uiterste best om je bestelling de volgende werkdag te laten bezorgen. Soms kan dit door drukte bij de postorder bedrijf langer duren. Indien je na 5 werkdagen niks hebt ontvangen neem je contact met ons op.
Neem dan contact met ons op via dit formulier. Hier kan je het probleem omschrijven en eventueel een foto bijvoegen.
We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen
Account
Op de account pagina kan je op ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Vul je emailadres in en druk op versturen. Je ontvangt hierna een email om een nieuw wachtwoord aan te maken. Klik hier om je wachtwoord te resetten.
Login met je gegevens. In het dashboard kan je je adresgegevens en accountgegevens aanpassen. (klik hier om in loggen)
Door in te loggen op je account. Hier kan je je gegevens wijzigen. Klik hier om naar je account te gaan.
Jammer dat je je account op wil zeggen. Met je account heb je de volgende voordelen:
✔ Al je bestellingen op 1 plek
✔ Sneller bestellen
✔ Status van je bestelling controleren
✔ Maken van een verlanglijstje
Toch liever opzeggen? Stuur ons dan een bericht via de contactpagina. (klik hier om naar de contactpagina te gaan)
Bestellen en Betalen
Heb je een account? Dan kan je de bestelstatus zien onder ‘mijn bestellingen’.
Ook ontvang je na het bestellen een bestelbevestiging. Dit houd in dat je bestelling goed is doorgekomen.
Indien je bestelling klaar staat voor ophalen of verstuurd is, ontvang je hier ook een email ter bevestiging van.
Het kan zijn dat deze email in de spambox is gekomen.
Is dit niet het geval? Dan is er misschien een verkeerd emailadres ingevoerd.
Neem dan even contact met ons op.
- Ga naar het artikel die je graag wil bestellen. Kies het aantal en daarna op het winkelwagentje.
- Ga naar winkelwagen
- Controleer je bestelling en ga verder naar bestellen
- Kies hier of je een account aan wil maken, in wil loggen of verder wil gaan zonder account. (we raden je aan om een account aan te maken zodat je je bestelstatus kan inzien)
- Vul je gegevens in en en klik op verder
- Controleer je gegevens en klik op verder
- Kies verzend/ophaal methode
- Kies betaalmethode
- Controleer je bestelling, ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘koop nu’.
- Je bestelling is geplaatst. Je ontvangt nu een bestelbevestiging per email.
Betalen kan alleen via Mollie met Ideal. Achteraf betalen is nog niet mogelijk.
Indien er een kortingscode actief is, dan kan deze ingevoerd worden in de winkelwagen.
Verzenden en afhalen
Wij versturen hoofdzakelijk via Dhl. Indien dit anders is staat dit in je track and trace infomatie die je van ons ontvangt in je email.
Contact informatie
Langelaan 25
9231 EK Surhuisterveen
Let op! Dit is alleen een post en afhaal adres. We hebben geen winkel!
We hebben alleen een webshop. Afhalen is wel mogelijk op afspraak.
Bedrijfsnaam: Decowonen
Adres: Langelaan 25, 9231 EK, Surhuisterveen
@: www.decowonenengifts.nl
KVK: 89266447
Btwnr: NL004710997B91
Cadeaubon
De cadeaubon is 2 jaar geldig. Ook staat de verloop-datum op de bon.
Bekijk >hier< hoeveel er nog op je cadeaubon staat.